Formål:

Ja så ser det ud som om, at jeg har fået oprettet min blog i forbindelse med 23 Ting. Jeg håber det kommer til at fungere alt sammen, og ser frem til at prøve de forskellige internetmuligheder, som denne opgave ligger op til.

mandag den 25. august 2008

E-boks

Så fik jeg også set på E-boks. Jeg måtte lige vente et par dage, da jeg først skulle modtage min Fælles Pinkode. Herefter var det nemt at tilmelde sig E-boks. Det gik hurtigt med at tilmelde de forskellige institutioner og virksomheder, som man gerne vil have post fra. Både Vordingborg og Ringsted Kommune blev tilmeldt hos mig samt pensionsselskab etc. Der kom hurtigt noget post i min indbakke, som jeg fik kigget på. Herefter fik jeg lavet nogle mapper til de forskellige former for post, akkurat som med min e-mail konto. Det sørger jo for at gøre det noget mere overskueligt. Alt i alt fungerer E-boks godt, og i og med, at mere og mere bliver elektronisk, og kommuner etc. går bort fra papirudgaven af rigtig mange ting, så er det netop, at E-boks kan blive godt, hvis man ellers er til computer og internet. Det er der trods alt stadig nogle, som ikke er, selv om det er den vej det går.

Ingen kommentarer: