Formål:

Ja så ser det ud som om, at jeg har fået oprettet min blog i forbindelse med 23 Ting. Jeg håber det kommer til at fungere alt sammen, og ser frem til at prøve de forskellige internetmuligheder, som denne opgave ligger op til.

onsdag den 24. september 2008

The end

Ja, vi er jo ikke nået helt til afslutningen på 23 ting, endnu, men da jeg er væk på ferie i uge 40 og 41, har jeg lavet tingene nu, så det var klart til afslutningsfesten. Jeg synes helt klart, at det har været meget lærerigt på mange områder. Med hensyn til, hvilke opgaver jeg bedst kunne lide, så er det helt klart YouTube og E-boks. YouTube, fordi, der er så mange sjove ting at se på, og E-boks, fordi det har en meget praktisk funktíon, som jeg regner med at bruge meget fremover. Det bringer mig så til næste punkt, hvor jeg som allerede nævnt har planer om at bruge E-boks fremover. Derudover er jeg kommet til at bruge YouTube, Picasa og Google Reader meget, efter at 23 Ting begyndte. Nogle af tingene har ikke interesseret mig så meget, men opgaverne er da blevet løst, og det har da vist også været rimelig klart på min blog, hvilke jeg synes er interessante, og om jeg kommer til at bruge dem igen.

Med hensyn til den måde vi har skulle løse opgaverne, så synes jeg det har været helt fint. Man har selv bestemt, hvordan og hvornår man ville løse opgaverne, samtidig med, at man havde mulighed for at bede om hjælp, både fra eksperterne på den enkelte opgave men også fra de andre kollegaer. Jeg synes overhovedet ikke, det har været noget problem at få hjælp, hvis man havde behov for det, og jeg har da også selv hjulpet andre efter bedste evne. Samtidig var det meget godt med den lange pause vi havde, da det gav muligheden for at komme ajour med opgaverne, i stedet for hele tiden at være bagud. Ikke fordi jeg har været det andet end ganske kort, fordi jeg var syg, men nu har jeg måske også haft mere tid end andre til at løse opgaverne.

Jeg synes egentlig ikke, at man behøver at lave noget om mht. forløbet. Alt er egentlig forløbet ganske fint, og jeg må sige, at man da har lært mange interessante ting at kende på internettet, og så fik vi jo også en god Mp3-afspiller, som jeg har brugt flittigt siden. Alt i alt har det været et meget lærerigt og interessant forløb, som helt sikkert har givet mig flere værktøjer at arbejde med i fremtiden.

Ingen kommentarer: